ח"כ ישראל כ"ץ: "ליברמן הוא האשם היחיד ביוקר המחיה"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ישראל כ"ץ: "ליברמן הוא האשם היחיד ביוקר המחיה"

ח"כ ישראל כץ בשיחה עם 'קול חי': "עכשיו, במדינת היהודים, ליברמן עושה פעולה שהיא ממש אנטישמית. מה הקשר בין חרדים ליוקר המחיה? מי שאשם זה רק ליברמן בהתייקרויות. זו הסתה חסרת כל נימוק וקשר ואף אחד לא מקבל אותה"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר לשעבר, ח"כ ישראל כץ תוקף את מדיניותו של מחליפו, אביגדור ליברמן במשרד האוצר: "ליברמן הוא פירומן ששופך דלק למדורה ואחר כך מנסה להסית את האש ולהאשים את החרדים", אומר כץ בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר. "האשם היחיד ביוקר המחיה הוא ליברמן. הזהרנו אותו שלא לייקר את החד פעמי והמשקאות. זה נתן למגזר הפרטי את האישור להעלות מחירים".

כץ המשיך במתקפה על שר האוצר: "עכשיו, במדינת היהודים, ליברמן עושה פעולה שהיא ממש אנטישמית. מה הקשר בין חרדים ליוקר המחיה? מי שאשם זה רק ליברמן בהתייקרויות. זו הסתה חסרת כל נימוק וקשר ואף אחד לא מקבל אותה".

כץ התייחס למהומות בשכונת שייח' ג'ראח: "ירושלים היא בירת העם היהודי, יהודים רשאים לגור כחוק בכל מקום בעיר, גם בשמעון הצדיק. חמור מאד שהוצת בית יהודי. תפקיד המשטרה לאכוף את החוק בכל חלקי ירושלים ולמצות את הדין עם כל פורע. זכותו של בן גביר להקים שם לשכה והמשטרה צריכה להגן עליו".

ביחס להדחתו של השדרן המזוהה עם נתניהו יעקב ברדוגו מגל"צ, אמר כץ: "הוא ביטא קו ימני. הדחתו היא סתימת פיות לכל איש תקשורת ימני. אין לגל"צ מקום בצבא. אמרו את זה כבר הרבה רמטכ"לים".



0 תגובות